będą uczestniczyć w zajęciach gimnastycznych i zabawach ruchowych, doskonaląc orientację w przestrzeni oraz zdolność współpracy w grupie i panowania nad emocjami wynikającymi z rywalizacji
będą doskonaliły umiejętność wypowiadania się na określony temat na podstawie wiersza „Może potem...” M. Strzałkowskiej, wzbogacając słownictwo, poznają znaczenie przysłowia ”nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe”
porozmawiają na temat fantazjowania i kłamania, omówią różnice. Zrozumieją potrzebę budowania właściwych relacji społecznych opartych na uczciwości.
poznają i będą analizować stwierdzenie „Kłamstwo ma krótkie nogi”
porozmawiają na temat „Komu można, a komu nie można ufać?”. Zrozumieją zasadę ograniczonego zaufania w stosunku do osób obcych.
będą układać geometryczne mozaiki z określonej ilości figur, rozpoznawać i nazywać figury geometryczne, przeliczać elementy w zbiorze, segregować figury geometryczne według wielkości, kształtu i koloru
stworzą pracę z gliny samoutwardzalnej
będą malowały pracę plastyczną na temat „Moja opowieść o kolorach”
We wtorek oddajemy książki do biblioteki - proszę o przyniesienie wypożyczonych książek
Proszę o przyniesienie na wtorek małego czystego (bez etykiety) słoiczka do zabaw badawczych