6.30-8.00 - Schodzenie się dzieci w sali Grupy I. Powitanie dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, zabawy indywidualne i grupowe rozwijające zainteresowania. Zabawy ruchowe i ze śpiewem.
8.00 - Rozejście się grup - dzieci z Grupy II przechodzą do swojej sali.
8.05-8.20 - Planowanie dnia; rozmowy dotyczące bieżących działań. Pomoc dzieci w przygotowaniu do zajęć. Zabawy dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne itp. Ćwiczenia grafomotoryczne, słuchowe i ortofoniczne. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.
8.20-8.30 - Przygotowanie do śniadania - pomoc dyżurnych. Czynności higieniczno-porządkowe.
8.30-8.50 - Śniadanie.
8.50-9.00 - Czynności higieniczne po śniadaniu.
9.00-10.30 - Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planu, uwzględniające podział na grupy wiekowe. Stwarzanie sytuacji mobilizujących dzieci do wysiłku umysłowego ze szczególnym uwzględnieniem troski o zdrowie i bezpieczeństwo dziecka.
10.30-11.30 - Spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy dowolne w sali.
11.30-12.00 - Obiad.
12.00-12.20 - Czynności higieniczne i porządkowe. Odpoczynek. Słuchanie utworów literatury dziecięcej czytanych przez nauczycielkę lub odtwarzanych z audiobooków. Słuchanie muzyki relaksacyjnej.
12.20-13.50 - Zajęcia dodatkowe, zabawy i ćwiczenia w grupach uwzględniające zainteresowania dzieci w wybranych obszarach, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi oraz praca wyrównawcza. Zabawy ruchowe i poznawcze w ogrodzie przedszkolnym (w zależności od pogody).
14.00-14.20 -Podwieczorek.
14.20- 16.30 (od 15.00- sala Grupy I) - Zabawy doskonalące i rozwijające kompetencje dzieci, wiadomości i umiejętności, gry towarzyskie, prace porządkowe. Rysowanie, kolorowanie, wycinanie, klejenie, lepienie wg pomysłu dzieci. W miarę możliwości zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Kontakty indywidualne z rodzicami.